förlåt..


ja jag vet att det var ett jävla bra tag sen jag skrev i denna lilla blogg.. :P Jag har liksom inte riktigt haft tid. Har haft fullt upp nu på senare tid..
Jag har i alla fall kommit igång med träningen så kör vi 4pass i veckan =) 2st pass hos sjukgymnasten och 2 fotbollspass.. =) Riktigt roligt att komma igång och träna igen kan jar säga.

Denna helg har varit helt sjukt bra. Har bara umgåts med mina favorit tjejer Sarah och Marta, haft två roliga utgångar.. =) Men nästa helg kör vi Kräftskiva hemma hos mig med SUPERHJÄLTETEMA haha kan bli nåt riktigt bra av det känner jag.. :P
Har ni någe förslag på vad man kan vara för superhjälte??

Vad händer annars i mitt liv?
Ja ni jag hinner inte med så mycket mer än att jobba,äta,träna och sova de är ungefär de jag gör just nu. Sen finns det en hemlig människa jag träffar litegrann också men honom håller vi hemlig ett tag till... kanske kan döpa honom till Superman (som han kallar sig själv..) haha =)


Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera lite oftare.. =)

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Sarah

puss o tack för en toppenhelg! du är bäst!

2009-09-06 @ 12:09:15
URL: http://sarahmoacecilia.blogg.se/
Postat av: Bella

åååå mickis har du skaffat en ny gubbe:)?? Skönt att se att du verkar må bra :)

Ta hand om dig!

2009-09-07 @ 04:12:12
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0