lycklig,blää,ont.. :()


Jaha då var man sjuk igen, jag undrar hur många av mina inlägg som har börjat med denna mening detta år.. :( Jag börjar fundera på om jag har fått halsfluss igen har sådär sjukligt ont i halsen som jag hade för 3 veckor sen bara....!!
Men va fan min korpp verkar ju bara vilja va sjuk så de är väll bara att acceptera, de är bara de att man får liggsår fan när man ligger ner såhär mycket.. De enda jag orkar göra är ju att sova typ. Igår var ju Martin ledig så de var ju skönt att ha lite sällskap i alla fall en dag.. :) Fast han var borta några timmar och spela hockey med sina grabbs, så då var jag lite ensam en stund. Men annars så hjälptes vi faktiskt åt att baka lite bullar och gjorde soppa. :) Det var helt sjukt gott!
Just de jag gjorde hemmagjorda våfflor också, jag har aldirg ätit så goda våfflor i hela mitt liv.
Jag kanske skriver ut receptet lite senare om ni vill göra helt sjukt goda våfflor att bjuda på.. :) Ja jag vet kanske inte jordens nyttigaste dag i mitt liv, men va fan är man sjuk så får man faktiskt äta vad man vill har jag hört.. :P haha

Ja här ligger jag halv 6 på morgonen och tittar på Göra Kanal 2 i soffan, för att jag inte kan sova.. Har ont i hela kroppen.. :'(

Idag måste jag orka mig in i duschen för idag ska vi iväg och kolla på två lägenheter, för vi har ju kommit fram till att som de är just nu så står vi och betalar en onödig hyra, och de är min! För vi är ju jämt oss Martin, och min kära bror bor i min lägenhet. Så idag ska vi väg och titta på en lägenhet i Behrn center en 2:a på 3:e våningen, ska bli intressant att se hur dessa längheter ser ut.. :) Sen ska vi i väg och kolla på en 2:a på Ekersgatan :) detta måste jag orka med idag men vi ska inte vara där fören vid 17.00 så förhoppningsvis är jag lite piggare än vad jag är nu! :p

Ja jag vet att några där ute börjar fundera om att det kanske är lite tidigt att flytta ihop men vi har ju faktiskt träffats i snart 5månader och allt känna så sjukt rätt =) Så varför inte?

Ja såhär ser mitt liv ut förtillfället.. :) Och jag är otroligt lycklig måste jag få säga!
 

jag lovar att lägga upp lite nya bilder snart.. Måste bara töma kameran bara.. :P


Saknar min vickan.. Hoppas vi kommer upp till Åre över nyår!


Längtar tillbaka till värmen..

Kommentarer
Postat av: bella

Åååå grattis tjejen! vad glad jag blir för din skull lycka till :)



2009-10-20 @ 15:18:39
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0