Lite körigt..


Jag idag var man avbokad från jobbet, vilket är välsigt skönt men lite tråkigt. Fast jag har sjukt mycket att göra. Men ni vet när manhar så sjukt mycket att göra så vet men liksom inte riktigt vart man ska börja någonstans.. Så jag ger mig ut och springer 3km nu och sen tar jag tag i problemet när jag kommer hem. :) Ikväll ska jag till Napprapaten så faktiskt bli spännande att gå dit. Fast jag är sjukt rädd också! :/

Igår när jag kom hem så låg det en lapp på golvet när jag kom hem från jobbet där det stod "Gå till köket" och på köksbordet står det världens finaste rosbukett som Martin köpt till mig. Sen hade han skrivit ett underbart kort men det är lite hemligt så där får ni inte veta vad som stod.. :P Men glad blev jag i alla fall. Han är för bra för att vara sann...



Prata med min kära Victoria också, vill verkligen åka till henne i Åre men fan vi flyttar 1dec och har ju lite att köpa till lägenheten så vi får helt enkelt se om vi har råd.. Vore så himla mysigt att åka dit och fira nyår. Den lilla jäveln flyttar till Stockholm 31 Jan.. Fast de positiva är ju då att vi har MYCKET närmare varandra och kan ses lite oftare än vad vi kan nu när du bor i Åre!!!! =) =)


Jag och Victoria i sommras.. =)


Vad händer idag då, jo jag ska ge mig ut och springa nu sen ska jag försöka ta mig bort till gymmet hade jag tänkt och träna lite, sen ska jag hem till Martin och packa och städa. Sen ska vi åka över hit med alla hans grejer sen ska vi åka till morsan med massa grejer som hon ska ha härifrån... Sen ska jag till Napprapaten sen får vi dö i soffan hoppas jag!
Imorrn har jag bokat biljetter till Michel Jacksons film This is it elr vad den nu heter. Ska bli kul att se den eftersom han har varit min Idol i typ hela mitt liv. Hans musik är så sjukt bra!
Sen på lördag ska jag nog träffa Sarah hoppas jag och skvallra lite och dricka lite vin.. =)


Snygga underbara Sarah.


Underbart fina Marta.


Oj vad är det här för två snyggingar?? haha :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lööööööv u! Är så glad för din skull, jag mår bra av att du mår bra :) Ses på lördag!

2009-10-29 @ 18:04:11
URL: http://sarahmoacecilia.blogg.se/
Postat av: victoria

SAKNAR DIG HJÄRTAT.. snaart kommer jag närmareeeeee...

2009-10-31 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0