Helg igen.


Jaha då var det helg igen och jag har kanske varit ute 30min på hela veckan för att jag har legat sjuk. Jag känner mig som värsta heffaklumpen! Haha men ikväll tänkte jag ta mig ut och gå på Ösk matchen i allafall. Ska bli trevligt att se lite folk igen! Imorrn ska jag hjälpa linda att flytta ut från huset och städa lite grann. Sen blir det att bara ta det lugnt och kanske börja packa lite här i Martins lägenhet för han ska vara ute härifrån nästa helg då flyttar han hem till mig i en månad..
Så vi har lite att göra.. :/

Sen har vi bestämt att vi ska vara hemma hos oss på julafton så frågan är bara hur fan vi ska hinna få i ordning allt.. :P haha kommer bli lite stressigt men de får vi lösa på nåt sätt.
Sen juldagen är det inflyttningsfest/förfest haha så ni kanske får en inbjudan om ni har tur. :P

Måste beställa biljetter till Winnerbäck också de är ju 12dec. =)
Åhh de är mycket att se framemot nu, jag längtar till allt. Kommer bli hur bra som helst!

Detta är också nåt jag längtar till så oerhört mycket. När våran serie drar igång igen inomhus, de finns inge roligare! Men de är inga dåliga lag vi möter heller. Men fan vi är gryma inomhus ju.. =)
De går nog vägen hoppas vi!

Adolfsbergs IK      
Garphyttans IF      
HOIF 2      
IK Sturehov      
Laxå IF      
Mullhyttans IF      
Örebro SK Söder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0