Lycka??


Har suttit och funderar på vad lycka är för någonting.. vet ni vad lycka är? Varför är det alltid en ständig jakt på lyckan..?? Varför är vi inte nöjda med det vi har och ser det som lycka, att vi har tak över huvudet,mat på bordet , rinnande vatten och ett jobb att gå till? För mig är det den strösta lyckan i mitt liv. Men sen allt underbart som dyker upp på vägen är för mig bara ett STORT plus!
Varför ska man sträva efter allt man inte kan få?
sen säger jag inte att  jag är glad varje dag men när jag är ledsen elr irriterad elr vad de nu är så försöker jag tänka att fan vi har så jävla bortskämmda här i Sverige och att jag ska vara jävligt glad för att jag har rinnande vatten i kranen istället för att behöva gå 5km bara för att hämta en hink vatten. Så sluta gräv ner er i små saker.

Riktig Lycka för mig är att jag kan duscha varje dag, har mat på bordet, tak över huvudet, ett jobb att gå till och en jävla massa underbara människor i mitt liv! <3

Sen att man kanske träffar sin livskamrat elt nåt sånt på vägen i sitt liv är för mig bara ett helt sjukt STORT plus i kanten. Att man då har någon att dela all denna lyckan med..



Jag är lycklig, är du?

Kommentarer
Postat av: säääännie

mikaela eriksson, jag saknar dig som en tok och du är väldigt dåligt på att uppdatera din blogg gulle. ses om en vecka!!!!!!!!!!

2009-10-08 @ 21:59:21
Postat av: Anonym

Det tycker jag också mickis;)

vill ju veta vad som händer tjejen!!!

2009-10-19 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0