Lägenhets tittande..


Jaha då sitter man här återigen när ingen annan är vaken och undrar varför man inte kan sova.? Jo det ska jag berätta för er varför jag inte kan, jag har sjukligt ont i ryggen för att jag bara att legat ner de senaste 4dygnen har svin ont i halsen så jag kanppt kan andas och ont i munnen då mina visdomständer håller på och spöker så är helt svullen längst bak i munnen.. :( Gör lite ont men vågar knappt ta en ipren till för jag har ju i prencip levt på ipren i 4dagar, så jag försöker hålla mig i från dom små tabletterna, men snart måste jag nog ta en för min värk i ryggen.. :(
Men nu har snälla Martin beställt tid oss en napprapat åt mig så ska dit nästa torsdag, jag är lite rädd att det ska göra ont, men va fan blir det bättre så ska jag ge henne mitt liv!! :P

Ja igår var första gången jag var ute en sväng sen i söndags, skappligt kallt höll på att frysa ihjäl. :( Men varför jag var ute var för att vi skulle iväg och titta på två lägenheter. En på behrn Center och en på Ekersgatan och vilken tror ni vi fall för?!
Jo såklart den dyraste och den nyaste men helvete va bra de kommer bli om vi nu får den! Allt är ju sprillans nytt ingen som bott där innan oss en balkong man kan sitta på när de är -grader ute för att det finns element, hur mysigt är inte de?? =) tvättmaskin,torktumlare,diskmaskin och micro igick i lägenheten plus att det var golvvärme i hall och badrum så skönt =) =) Så idag ska vi ringa och säga att vi vill ha den, sen får vi se om vi får den, de är ju inte säkert. Men de lät nästan som vi skulle få den om vi ville ha den.. :) Hoppas!!!
Ja den på Ekersgatan fall ju jag lite för men min kära man vill ju inte ha en lägenhet som är lyhörd, haha så den fick jag glömma ganska så fort. :P Hihi
Men jag är övertygad om att det kommer bli hur bra som helst i denna lilla lägenhet som vi hoppas på att få. =)
Det är inflytt 1dec i såfall.  =)


Är det någon som vill ha en 2,5 på hertig karls allé kanske?



Min bror ringer mig igår kväll vid 8-tiden och är helt uppspelt Haha
Han bara skriver vet du vad som finns på klippet???
Nä ,undrar jag?
- Estrellas Sourcream & Cheese chips!
Jag höll seriöst på att dö tror jag, Jag har inte ätit dessa chips på säkert 3år och ni som inte har smakat dom får skylla er själva, de är dom godaste chipsen som FINNS! men dom är hur svåra som helst att få tag i för de är inga affärer som har dom, och han dom tagit in dom så har dom bara två lådor och dom tar oftast slut på två röda.
Så jag och Martin åkte till klippet och köpte 10påsar chips! haha så nu är dom typ slut på klippet också.. :P
Förra gången jag hitta dom så fanns dom på Prix på Österplan då köpte jag också typ 10påsar. Och dom i kassan bara skakar på huvudet! haha
Men grejer är den att det är mina,min systers och min brors favorit chips så jag har handlat 4 påsar till Sandra och 3 påsar till Pontus och 3 påsar till mig själv! :P
Haha Martin bara skaka på huvudet och undra om jag mena allvar. Men han har själv inte ätit dom så han ska få provsmaka dom ikväll, tycker han inte om dom så blir jag nästan förbannad :P haha
De är fan dom godaste chipsen som finns!!!





Kommentarer
Postat av: Sophia

Här uppe finns de hela tiden ;)

2009-10-21 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0