=)


Oj jag fattar inte riktigt vad som händer, här skriver jag inte allt för ofta men ändå så ökar mina besökare.. Haha vilket är jävligt konstigt, jag kanske får bättra mig nu och börjar uppdatera lite oftare nu för att hålla alla mina nya besökare kvar.. :)

I lördags var vi på Pitchers en sväng jag och Sarah, hade en mycket trevlig kväll måste jag säga.. :) Sen hem och käka en helt sjukt god pizza från Elvis med Martin..
Söndag var det bara att gå och iväg och städa på mitt städjobb sen iväg och träna.. Har kommit fram till att det är helt sjukt skönt att träna på söndagar.. :)

I onsdags så var det den första inomhus träningen för min del  för i år, vi börja med att ha fysträning och jag kan säga att när man inte har tränat fysträning på 4år så känns det rejält i kroppen 2 dar efteråt.. Så trosdag och fredag kunde jag knappt gå, har nog aldrig haft sån jävla träningsvärk!! Men de finns fan inget som slår de när man riktigt känner hur kroppen har jobbat.. :) 

I helgen kommer Sanna och Nina hem från Malmö så då blir det utgång med allt tjejer hoppas jag! =)
Sen på fredag så vankas det personalfest på Harrys kan bli en intressant tillställning.. haha..

Nu jävlar ska jag fan ta tag i mitt liv och bli den där riktiga tränings Mickis igen.. Vi ska ju spela serie inomhus nu som börjar i November så måste få upp konditionen lite.. :)

You are my dream..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0