Bbrrrrrrrrrr


I går va jag ute med Sarah,Viktoria och Anna vi var en sväng på Pitchers sen till Njuta och sist men inte minst en sväng förbi Satin.. =) Det var en mycket trevlig kväll. Men det sägs att det vankas fest idag med hos Viktoria och det kan bli Strömpis ikväll. Men jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra, vill helst ligga under duntäcket och mysa. För de är ju typ -10 ute känns det som.. :( Brrrrr..
Måste ta fram vinterjackan nu och handla lite höstkläder, varma kofter och varma skor..
Hösten en helt sjukt mysig årstid tycker jag! Jag älskar hösten!

Nu är det verkligen snart vinter och jul sjukt vad tiden går fort.. Tyckte nyss att jag satt och vänta på sommaren, men nu är det bara att invänta sommaren 2010 =)

Nästa helg kanske de blir att åka till Stockholm, helgen efter det kommer Sanna hem och sen har vi personalfest! kan bli hur kul som helst!!! :)

Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0