Onsdag..

Jaha då sitter man här och bloggar när det är Champions League final på tv visst är man lite dum i huvudet, men vet ni vad? Jag ser den samtidigt som jag bloggar. Haha  :D
Nu håller vi tummarna på att Barca tar hem det här!!! :D :D KOM IGEN!

Har varit ute och käkat med Sanna på Shanghai (eller hur det stavs?) mycket gott var de. Fick det av henne som födelsedagspresent! Det tackar vi så mycket för väldigt trevligt var det!

Imorrn ska jag i väg och handla massa godheter till festen på lördag, har hört med Jens nu om det går att fixa köföre, hoppas!
Det ska ju bli 25grader varmt också, undra vad fan man ska ha på sig?!! Allttid en världsproblem när man ska gå ut.. Haha
Det är konstigt att alla tjejer är likadana och ska alltid handla något nytt när man ska gå ut, när man har hela garderoben full med kläder som man knappt användt. Skärpning tjejer!!



Fick ett sms av Viktoria om jag ville följa med på Britney Spears den 14juli i Stockholm, det vore nåt men frågan är ju om man får ledigt och om det finns några biljetter kvar.. Det vore grymt kul i alla fall..

Är det någon där ute som ska med och springa Blodomloppet den 22? augusti tror jag att det var? Sanna du är på va?!?
Kom igen nu, ni måste röra på fläsket nu! :D haha




Tack för en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Carl Jakobsson

sov sött! jag vinkade till dig häromdan. hoppas du såg det! :)

2009-05-28 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0