Fredag kväll..

Idag har jag en såndär konstig dag. Vet inte riktigt vad det är med mig. Ni vet när man bara är allmänt nere och man inte kan sätta fingret på varför man är det.?! Konstigt är det är i alla fall att man har såna här dagar..
Men nog om det!

Livet är den bästa present man har fått. Det kan ta slut imorrn så det är bara att ta vara på tiden man har på denna jord. Det är mycket man ska hinna med, eller hur?!
Så ni där ute i stugorna sluta deppa och ta vara på livet ni fått och gör det ni vill här i livet och ha sjukligt kul de är det livet går ut på! Jag ska dö lycklig och ha gjort allt det där jag nu vill göra?! Men vet ni vad.? jag behöver inte göra allt nu, livet är långt och jag har massor med år på mig att hinna med allt och det är jag tacksam för! :)

Jag trivs väldigt bra med mitt liv som det är just nu! Jag är tacksam för allt jag har och alla mina underbara vänner som finns runt om kring mig. Ni är det bästa som finns!

Min familj behöver jag kanske inte ens nämna: Ni är dom allra bästa som vandrar på denna jord!
Min andra halva som är min bror är mitt allt, han kommer alltid att betyda mest för mig, vi har en band mellan oss som ingen någonsin kommer kunna bryta! Han är den bästa!
Älskar er alla! <3


Jaha på måndag fyller man 21år, det kändes nyss som om man var 15år och åkte moppe. Haha det var tider de!
Man har gjort så mycket konstigt under sin ungdom, tänk om mamma visste om allt.. Haha då skulle hon nog inte leva idag. Man har varit  ute på äventyr och gjort en del dumheter! Men idag ser jag bara tillbaka på den tiden med ett leende på mina läppar och ser det som en period i mitt liv som har gjort mig starkare och format mig till den personen jag är idag, de är jag glad för!

Jag har gått igenom en sak som har satt väldigt djupa spår i min själ, och jag hoppas att  jag inte behöver gå igenom det igen. Det är därför jag är försiktig och inte vågar ta några risker, för jag orkar inte ta mer skit! Det är tack vare min bror jag kom ur det här och det är jag evigt tacksam för. Det enda jag vill ha omkring mig är ärliga människor!

Du har något jag vill ha, men jag är osäker på vad du vill.. Det är många frågetecken kvar att reda ut..?




Två väldigt bra låtar!





Kommentarer
Postat av: sanna

men hurruuuuu, vi träffade din bror på njuta idag! han frågade vart du var! så häng med oss ut hela sommaren, tack!

2009-05-15 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0