Mycket på en gång.

For hem från jobbet i onsdags och var barnvakt åt Mio en stund sen var det bara att börja göra pastasallad som jag skulle bjuda på. Sen vid 17.00 ramla mamma,sandra,klas,pontus och farmor och farfar in.Vi käka lite och fika det var mycket trevligt. Jag fick körlektioner i present. Sen på kvällen fick  jag och Linda ryck vi gick ut på Strömpis och det var väldigt trevligt måste jag säga!

Torsdag vakna jag och Linda kl:12,00 vet inte riktigt när jag vakna så sent senaste?! Fick lite panik. Men en hel dag på stan vart det i solen. Fick med mig två nya tröjor hem. Sen tog Linda bussen hem och jag gick förbi Sarah en sväng och snacka lite skit. Sen fick jag ryck igen för Robert hörde av sig och fråga om jag skulle följa med ut till Linda&Ville och visst skulle jag det. Så där satt jag,Sanna,Linda,Ville,Alex,Robban,Johan?(hette han så?) hela kvällen och drack lite vin och spela lite fotboll, det var en mycket trevlig kväll på altan.. :) Älskar varma sommarkväll då man kan sitta ute i bara tröja och njuta av värmen, kanske det bästa som finns..
Sen nämnde Robban att hans pappa skulle släppa ut korna i hagen för i år idag (fredag) så jag och Sanna hängde med ut dit kl.06.00 imorse, man är lite sjuk i huvudet om man går upp på sin lediga dag kl.05.00 bara för att se när kosorna springer ut i hagen. Haha
Men kul att se var det i alla fall. :) En upplevelse rikare om man säger så.. =) Nu tror ni säkert att jag har blivit dum i huvudet.
Sen åkte vi till Lindas jobb och hälsa på lite, klockan var då bara 08.00 bara så ni vet. Sen åkte vi till Coop och handla frukost sen åkte vi hem och jag tokdecka i soffan kan jag säga. Och nu vet jag inte riktigt var som händer ikväll, någon som har ett förslag kanske?

Vad kan man köpa till någon som tar examen?


Har suttit och kollat reser till Israel nu, svin billigt måste jag säga att det är. Är sjukt sugen på att åka dit i vinter, Eilat underbart fint. Någon som vill följa med kanske..?


Imorrn blir det grillning här och utgång på kvällen, det ska bli mycket trevligt må jag säga! :)



Bilder kommer imorrn elr senare det återstår att se.. :P

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad snygg du är tjejen!!

2009-05-25 @ 05:29:00
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0