Lugn helg.

En väldigt välbehövligt lugn helg har det varit.
I fredags var det ju världens tråkigaste väder, så jag gick och hyrde tre väldigt bra filmer.
Turn it up
Step up 2 the streets (Har jag redan sett men var tvungen att hyra den igen)
Jack and Jill vs the world

alla filmer var väldigt bra, alla är värda att se. Jack and Jill var en väldigt gullig film kan jag säga. Dom andra två är dansfilmer.
Sen i går (lördag) var jag ute hos Lindas mamma och pappa i Latorp där vi käka potatisgratäng och grillat, sen kolla jag,Sandra och Linda på skräckfilm. Haha det var trevligt, kanske inte den bästa skräckfilmen (Mirrors tror jag det hette.) Jag säger då de, idag är det lite läskigt att titta sig i spegeln.. Haha vad finns egentligen bakom den där spegeln.


Idag har jag varit ute på Marieberg en sväng och letat efter Bikini men det finns ju för fan inga fina! eller det finns fina men dom sitter fan inte bra alltså! Jag vill ha en helt vanlig svart halterneck bikini (som sitter bra) men nej det kan jag nog skriva mig i himlen att jag kommer hitta! Fan blir så arg! Men jag fick i alla fall med mig 2 par nya trosor och en bikini överdel hem. Så lite nöjd är jag i alla fall..


Fin va?! :)

Jaha nu är det ny vecka igen, nu är det nya tag som gäller. Nu ska man snart i bikinin så nu är det hårdträning fram till midsommar. Det ska nog gå bra.. Haha Bara jag blir helt frisk från min jäkla förkyldning!
På torsdag så ska vi springa vårruset, jag hämta nummerlapparna igår! :) Jag har nummer 500 coolt va!? hehe :P

Nä nu skriver jag bara massa skit, men hoppas ni har haft en trevlig helg i alla fall! :D

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortfarande inte coolt att du inte hälsar på mig.... ;) nice as i arbetsbyxorna iaf ;)

2009-05-10 @ 20:31:10
Postat av: Anonym

Martin, När gick jag förbi dig? Jag har inget minne av det, jag kan inte ha sett dig?! Förlåt?! :)

2009-05-12 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0