Tisdag.

Vet inte vad jag fick för mig igår efter jobbet, men in på Stadium for jag och ut kom jag med ett hopprep. Åkte hem och hoppa i typ 10min och idag kan jag inte gå?!?!!! Haha F*n vad vilken träningsvärk jag har överallt. Haha Så ni som inte vill gå till gymet köp er en hopprep och hoppa hemma, det måste ju va bland den bästa förbräningsträningen som finns!
 
Igår var jag på Ösk-Hammarby med bror min och Ibbe, mycket trevligt måste jag säga att det var. En rätt bra match var det också. Ösk har verkligen ryckt upp sig! Fortsätt spela som ni gjorde igår stundtals så går det säkert vägen i år! Kämpa på!

Idag är man "avbokad" från jobbet, vilket jag inte varit på länge. Men jag måste faktiskt säga att det är lite skönt att vara hemma ibland..Man hinner liksom med sånt som man inte vill göra på helgerna. Typ det jag tänkte göra idag om jag orkar, putsa fönstrena och städa! Får se vad jag orkar och hinner med. Haha

På torsdag är det vårruset, kom ihåg det!

På återseende!




Måste säga att denna låt är lite bra, skön på något sätt.. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0