Sjuk..

Jag som trodde jag skulle kunna jobba idag, men icke sa nicke! Fan också har inte tid att vara sjuk nu och framförallt inte råd!
Jag somna kl 05.00 imorse när min klocka ringde, jag har legat vaken hela natten pga. min JÄVLA hosta! Finns det något värre än att ha riktig rethosta som aldrig ger sig?! Jag bli galen. Men jag har sovit lite nu på förmiddagen men inte alls mycket, jag är helt slut. :( jordens huvudvärk och hosta,förkyld och ont i halsen kan det bli värre?!  Men jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon och kan gå till jobbet..

Hur fördriver man tiden hemma när man är sjuk?! Jag får seriöst damp av att ligga i soffan hela dagen. Det är så tråkigt, visst det är skönt men inte fan är det kul.?! Sitter här med datorn i knät och mtv på högsta volym (dom spelar sjukligt bra musik såhär dags på dygnet, det är inte ofta.)  Sen sitter jag och letar resor till i sommar, men jag kan inte riktigt bestämma mig vart jag vill åka. Kroatien, Portugal eller kanske Brasilien det finns väldigt fina lägenheter/hus att hyra där och väldigt billigt.. :)
Vart tycker ni vi ska åka, något förslag?!
Funderar på om man kanske skulle ta en riktig rensning i garderoben för en gång skull och verkligen slänga det man inte använder, det är ju en del som har hängt där ett tag som man inte använt på flera år, ändå är det så svårt att slänga de, varför är det så?! Nä nu ska det rensas om jag orkar.!


Är så arg att jag är sjuk just nu, jag ska ju springa vårruset nästa torsdag, jag som skulle träna hela den här veckan. Fan kommer aldrig orka springa 5km på 25min.. Jag är riktigt arg nu. Men det får gå ändå.. :(
Orkar jag inte springa så får jag helt enkelt gå med Marie och Anna-lena och deras döttrar. :)
Rönisch har ju lite utförsäljning på torsdag tror jag ska gå dit och shoppa lite nya träningskläder. :)

Nä nu blir det mot garderoben och rensa lite, ni ska få se en för och efter bild sen om jag orkar göra klart allt.


Länge sen, men det var en mycket trevlig tid.. :)

Kommentarer
Postat av: sanna

åh sommar!

2009-05-04 @ 14:24:43
Postat av: Bella

underbar bild!

2009-05-19 @ 04:28:35
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0