Konstigheter.

Oj vilket underbart väder det har varit idag, synd bara att man ska åka på att bli sjuk nu också.. Jag har svinnit ont i halsen/hosta och feber. Så jag har tryckt i mig Ipren och grejer så jag kan vara ute lite i alla fall utan att dö. Så har varit med min mamma hela dagen idag, väldigt trevligt måste jag säga. Vi var på stan och kolla på alla dessa tåg och grejer som är 1 Maj och kolla på när min barndomsvän Fredrik sjung, han är så himla duktig! Sen tog vi bilen ut till min syster i Nora där övningskörde vi lite och grilla och bara satt och prata massa minnen om vilka bus man gjorde som inte mamma visste om. Haha hon skulle bara veta alla konstigheter man har varit ute på. Om hon skulle veta om allt så skulle hon nog dö. :P När vi satt där och prata om alla dessa konstigheter man har varit ute på så kom jag på att det måste nog ha varit den delen i mitt liv som var som roligast. Man bara drog ut och ingen visste vad man gjorde och man ljög och ljög hela tiden om vart man sov och vad man gjorde osv, Haha man skratta mest hela tiden. Visst det gör man nu med men nu är allt så mycket allvarligare förut så tog man allt med en klackspark vilket man borde göra nu med för då skulle livet vara lite lättare och roligare tror jag. :) Men vi har ju olika etapper här i livet och nu har man ju gått igenom den roligaste hit tills och det var när man gick i åk: 6-9 det var då man verkligen levde livet och hade roligt! Men nu är man på väg in i den där andra halvan av livet då det ska vara seriösa förhållanden man ska ha ett jobb, kanske plugga, man ska ha pengar, bo själv, träffa nya människor, resa osv.. få lite mer skin på näsan helt enkelt och lite mer livserfarenhet. Sen när denna etapp fungerar som den ska så ska man in i nästa etapp och skaffa barn, hus, gifta sig, och allt det där som hör till ni vet... Det ska verkligen bli kul att gå på mina bästa vänners bröllop i framtiden! :) Det ser jag verkligen fram emot. haha Nu måste ni tycka att jag är helt dum i huvudet. Här sitter jag som är 21år (snart) och skriver om bröllop, haha men jag är sån jag längtar faktiskt till den dagen då man hittar den där mannen man bara vet att honom ska jag ha och leva resten av mitt liv med. Och allt bara känns så HIMLA rätt! Det längtar jag verkligen efter! och han finns säkert där ute någonstans och jag ska hitta honom innan det är försent. (om jag inte redan har hittat honom..) Hihi vi får väll se vad framtiden utser förhoppningsvis något bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0