Knas.

Konstigt att saker och ting kan förrändras så  mycket på kort tid. Jag vet inte riktigt vad som har hänt. Men det som har hänt är mycket tråkigt tycker jag. Jag vill ha tillbaka det där roliga som var för ett tag sen, det där man liksom aldrig glömmer. Men nu tycker jag bara att allt är tråkigt. Vet varken ut elr in. Jag skulle vilja sitta i en stuga långt in i skogen och tänka tillbaka.. Men det går inte för det som har varit har varit, nu är det ny tid ny strid! Nu är det visst 2009 och det är dags att dra en fett streck över det där som man aldrig kommer att få tillbaka!

Helgen har väll varit helt okey, kanske inte den roligaste....


På lördag är det min och Lindas årliga födelsedagsfest och jag har hört att det ska bli toppen fint väder, det kan inte bli bättre!!
Ska träffa Linda nu i vecka och planera lite. Måste komma ihåg att prata med Jens också så vi får komma in köföre på lördag. Vi kommer ju ett helt busslast fullt med drägliga människor som inte orkar stå i kö.. :) Haha men det där ska vi nog ordna på något sätt.

Har fyndat en massa fina saker på stan också men de får ni se någon annan dag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0