Helt slut!

Jag är totalt jävla slut i hela kroppen! Från halv 10 imorse till halv 3 idag så städa jag hela lägenheten och putsa alla fönster så nu är det vårfint här hemma i mitt lilla krypin.. Haha :)
Sen fick min bror för sig att vi skulle ut och springa så det var bara att ta på sig springdojorna och ge sig ut, vilket inte var en bra idé eftersom att jag har sån fruktansvärd träningsvärk i mina vader sen igår när jag hoppa hopprep.. Så kunde jag inte gå igår så kan jag verkligen inte gå nu! Jag går som om jag har skitit på mig, fattar inte att man kan ha såååå ONT!
Jag hoppas verkligen att det går över tills imorrn, annars vet jag inte hur jag ska ståut på jobbet!

Snart är det den 30maj, oj vad jag längtar ska ni veta!

Hejsvejs!


konstigt var det att Ebru inte var på jobbet i måndags, det var liksom nåt som saknades!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0