Epidemi..

Epidemi på jobbet tror jag som sagt att det är, alla nyser och hostar och käkar huvudvärkstabletter.. Haha förlåt alla jag har smittat, det var verkligen inte meningen..  :)

Idag har jag haft sjukt mycket överskottsenergi, skulle ha gett mig ut och sprungit idag om jag inte fortfarande var förkyld.. Imorrn ska jag i väg och hämta ut nummerlapparna till Vårruset =)

Denna helg och nästa helg kommer bli väldigt lugna, ska inte göra ett skit. Ska bara ta det lugnt och försöka vårstäda vilket innebär att tvätta fönstrena och det kanske är det tråkigaste som finns. Men det måste göras så det är bara att bita ihop och göra de. Det måste ju vara fint här tills jag fyller år då familjen och släkten kommer och fikar lite.. :P

Den 30maj då blir det den årliga Linda&Mickis födelsedagsfesten, i år blir det ute i Mosås hos Linda och Ville. Kommer nog att komma en hel del folk får vi hoppas. Det ser vi mycket fram emot!
Alla mina underbara vänner som ser detta. BOKA IN 30MAJ NU I KALENDERN!
Ett sms kommer att skickas ut till alla jag känner och jag hoppas att så många som möjligt har möjlighet att komma!


Här har vi 5kamp förra året ute på mitt land.


Mina underbara tjejer sjunger.. :)


Det vinnande laget..


Tyvärr så kan inte denna underbara tjej närvara i år då hon bor i Åre, Men
du kommer ju hem i Juli då ska vi ta igen allt roligt!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0