.,.,

Var det så att man fick äta vad man ville när man är sjuk eller jag tror visst att det var så när man var liten i alla fall. Haha
Att vara sjuk var det bästa som fanns när man var liten. Man fick krypa upp i soffan och titta på film hela dagen och man fick allt man ville typ. Alla tyckte så synd om en. Mamma och pappa sprang och hämta glass,mat vad man ville ha hämta dom. Idag fick jag ta mina svaga ben själv bort till ICA, kanske var den onyttigaste påsen jag handlat på väldigt länge. Det bestod av en godispåse, en daim (den nya smaken, underbart god), frass våfflor med grädde och tunnbröd. Så gick jag hem och gjorde våfflor, gott var det ska ni veta! haha
Men efter denna vecka är sluta då är det bara på med träningskläderna igen och hårdträna fram till midsommar!  :)

Ursch vad jag snackar om hur sjuk jag är, så farligt är det inte.. Haha men det känns som om jag ska dö.

Mina tröjor jag beställt från ellos kom i dag i brevlådan, och glad väldigt glad vart jag för det! Det gjorde hela min dag och dom passa så fint så fint. Nu är det bara en sak som fattas i min garderob och är det någon där ute som vet vart jag kan få tag på en riktigt snyggt trasig/hållig jeanskjol?! Kan ju gärna skirva en komentar..

På återseende

Något gemensamt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0