blää..

Kul att jag verkligen är sjuk, jag trodde jag mådde bättre idag så jag åkte till jobbet. Men sen när man börja jobba så kände jag direkt att kroppen inte riktigt orka. Så det var bara att åka hem igen. Så nu ligger jag här på min lilla soffa igen..! Tråkigt men sant, ibland får kroppen helt enkelt bestäma vad som är bästa för en. Och jag känner nu att det kanske var det bästa jag gjort att åka hem från jobbet, Jag somna en stund men tror nästan att jag har feber igen, svettas som en gris..
Men men ska försöka ta mig bort till ICA och handla lite nyttigheter så jag kan bli frisk igen och hyra en liten film kanske, så jag har något kul att titta på.

Ligger och försöker hitta något snyggt som jag kan beställa hem från internet, men som vanligt hittar jag inget, Sitter även och kollar om det finns någon konsert man kan gå på i sommar, men inte fan finns de heller, Tråkigt!!





Det är dags för mig att gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0