Måndag..


Varför ska man alltid klaga på sitt liv för? Jag har allt jag vill ha förtillfället. Jag har en sjukt bra betalt jobb, jag har SJUKT många underbara människor omkring mig varje dag! (Ni vet vilka ni är och ni är guld värda), Jag har en av dom finaste lägenheterna i Örebro (Snart), Jag har precis blivit moster till en underbar liten varelse, jag har en underbar familj som alltid finns där och ställer upp.. Vad mer kan man önska? INGET.
Tänk på allt fint du har i ditt liv runt om kring dig varje, sluta kämpa efter det där du inte kan få..  Var nöjd med det du har i stället!
Jag är sjukt nöjd med min tillvaro just nu, förutom att jag är lite orolig över min syster som har fått opererats för andra gången efter förlossningen idag.. Jag hoppas att allt går bra nu! Annars är allt i mitt liv på topp!
Jag tycker ni där ute också ska vara sjukt nöjda med era liv och se positivt på saker och ting!

Det är en sak som fattas i mitt liv, men den saken tänker jag inte leta efter längre, jag har lagt det på hyllan nu. Jag har gett allt men får inget tillbaka. Så jag ger upp nu. Jag vet inte vad jag kan göra mer..? Jag tar dagen som den kommer helt enkelt. Kanske att jag hittar den någon dag.. Man vet aldrig.. :)

Nu är det snart sommar och livet blir bara bättre och bättre för varje dag som går. :) Och snart fyller vi 21år och det vankas fest kan jag lova! Ett steg närmare livets bästa år.. :) Det är nu det gäller, du är bara ung en gång i livet kom ihåg det!
Så nu ska det njutas som aldrig förr!!

Jag tycker alla ska vara lika positiva som mig!


Underbart söta MIO! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh, vilken finis! :)

2009-03-16 @ 16:37:09
URL: http://sarahmoacecilia.blogg.se/
Postat av: sanna

im with you 100%!!!!! bra inlägg, bra inlägg!

2009-03-16 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0