Helgen.

Vad denna helg har gått fort, men det är väl så om man har roligt. I fredags var jag bara hemma och köka kina mat och hyrde film. Filmen var katastrof, Så dålig! Men de blir så när man ber någon annan välja film än man själv.. Haha Men det var mysigt.
Igår var det fest här för Ville som fyller 24år idag - GRATTIS! Det var nog den trevligaste kvällen på länge. Hela gårdagen var bara helt fantastiskt börja dagen med att gå till frisören och fixa håret, vart sjukt nöjd! Sen efter det åkte jag med min syster till Marieberg och köpte mina efterlängtade jeans på STIL, är sjukt nöjd med dom! Sen var det bara hem och göra sig i ordning. Sen kom alla runt 7. Sen körde vi spelet Våghals. Jag och Ville skulle utmana varandra och jag tror att jag VANN ganska stort! :) hihi'

Fast kvällen sluta inte så bra, eller jo det gjorde den.. Men jag har tre köttsår på hälarna så jag kan inte gå! Jag vet inte hur jag ska kunna jobba imorrn jag hoppas att jag kan stå på kontroll, då slipper jag i alla fall gå.. Gör sjukt ont i! Gick till apoteket vid sjukhuset det tog mig sökert 50min att gå dit, jag gick som en gammal tant.. haha jag handla skavsårs plåster och grejer för 150spänn! Haha så nu har jag garderat mig ordentligt, så jag hoppas jag kan gå imorrn!

Resten av dagen har jag legat i soffan och tyckt synd om mig själv. Har legat och tittat på Serie A Sampdoria-Milan. Tyvärr vann Sampdoria med 2-1..

Har legat och kollat på dirty dancing 2, är sjukt sugen på att börja dansa Kubansk club salsa. Är så grymt. Någon som är sugen på att hänga på? Tänk att få dansa riktig salsa med en sjukt sexig man, Finns det något sexigare än en man som kan dansa salsa, röra sig sådär sexigt med höfterna och föra en kvinna sådär försiktigt och sensuellt? Jag skulle inte tacka nej i alla fall till en sån man..






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0