Hmm..

Tyvärr kan jag inte längre skiva vad som helst i denna lilla blogg. Nu är det ju så att några av mina arbetskamrater har hittat hit som det kanske inte var meningen att dom skulle göra,Haha  Men nu har dom gjort det..
Så jag får väll välkomna er hit, men nu är det ju bara så att det vart 100gånger svårare att skriva något. För nu måste jag ju sitta och tänka på vad jag skriver och HUR jag skriver! Annars får jag ju bara höra att jag bara skriver om jobbet och hur tråkigt det är där.. :p

Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag här med sluta klaga på mitt jobb och gilla läget i stället och gå med ett STORT leende på läpparna varje dag framöver! :) Blir det bra?!

Men men nu ska jag titta på den där patetiska människan Linda Rosing i "Den rätta för Rosing" Jag tror hon väljer lillkillen Hugo.. Haha Bara sådär en 15år mellan dom, det blir nog en bra relation.. Jag tror inte det direkt blir någon långvarig relation i alla fall men han blir nog nöjd med att få ligga med Linda.. Haha :)





Kommentarer
Postat av: ?????

Hello Mickis,

Fan har missat det här inlägget :), sluta vara så tråkig och fortsätt skriv på med det du känner. Jag har ju sagt att jag inte tycker om att läsa bloggar förrän jag började se din blogg haha. Tycker du att jag ska börja tänka på vad jag skriver nu när vi är vänner på "ansiktsboken" :) NOT!!! Jag kör på och tycker att du också ska göra det..... KÖR NU!!!

2009-04-01 @ 10:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0