Utbildning..

Sitter här och kollar utbildningar till Massör. Är riktigt sugen på att börja plugga till Massör, napprapat eller sjukgymnast. Men kan inte riktigt bestämma mig.. Jag har ju varit inne på lite andra grejer också.. Jag har så svårt att välja haha.
Inte för att jag ska börja plugga just nu, men kanske till nästa vår eller höst..
 
Vad tror ni skulle passa mig.? Dom flesta säger att jag skulle passa som Polis elr Brandman..

* Brandman
* Polis
* Naprapat
* Sjukgymnast
* Massör


De är dessa saker jag har varit inne på en längre tid nu. Men jag kan inte riktigt välja. Alla är ju liksom intressanta på sitt sätt.
Men min barndoms dröm har ju alltid varit att bli Brandman. Men jag är ju höjdrädd så vet ju inte riktigt hur det ska gå till. Haha
 
Men som jag brukar säga: Så får tiden utvisa vad det blir för något. Jag har ju i alla fall lite förslag :) Det är en bra början i alla fall :)
Men som det känns nu så blir det nog Massör någon gång i framtiden..



Haha sjukt gammal bild från Vasaskolan :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Brandman, kör på det. Din rädsla för höjder kan du alltid arbeta bort. =) Rolig bild, Linda ser lite lost ut. /sandra

2009-03-26 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0