Onsdag..

Idag är det onsdag, det tycker vi om. Jag älskar faktiskt onsdagae, konstigt men sant man ser liksom ett slut på veckan när man har nåt onsdagen. Jag och Sejada på jobbet har en grej vi gör varje onsdag, det är att när klockan slår 11.oo så gå vi ut och tar den godaste cigareten och står och snackar skit om folket som jobbar där uppe.

Snart är det helg igen, sjukt vad tiden går fort.. Man hinner liksom inte med längre. Snart är det Maj och man fyller 21år och det är sommar. Måste lägga in om semeter snart också. Kan ju bara inte bestämma mig om vilka veckor  jag ska ta. Jag funderar på att bara ta 3 veckor och sprara 2 veckor till vintern och dra en månad någonstans till värmen.. :) Vore rätt najs. Jag skulle vilja åka den trans sibiriska järnvägen. Vore en cool upplevels tror jag, som inte många har gjort. Det där ska jag fundera på alltså. Sen är ju Sydafrika och Indien några andra förslag som jag vill åka till.. Så vi får se vad det blir..
I sommar ska jag i alla fall till Kroatien om det så är själv eller om någon lite själ där ute vill följa med.
Denna här sommarn kommer bli den bästa på länge. Jag längtar tills man kan slitta här ute i trändgården och grilla och dricka ISKALLA cider och bara sitta och snacka hela nätterna. Det är så mysigt. En fin svensk sommar är det inte mycket som slår! Jag älskar SOMMAREN I SVERIGE!

Idag har jag varit och solat jävla fitt solarium jag har aldrig varit med om att ett solarium blir sådär varmt som det vart idag. Jag trodde seriöst att jag skulle brinna upp. Haha jag brännde upp stjärten så jag kan knappt sitta. Bra jobbat Mickis! Jag har varit ute och sprungit intervaller, skoja inte om att jag var helt slut när jag kom hem. Helt skakis i hela kroppen. Men det var sjukt skönt. Det är så skönt att få svettas. Jag saknar det från fotbollen att efter en 90minuters match så kunde man i princip vrida ur kläderna av svett, det är så skönt sen efter man har duschat då känner man verkligen att man har gjort någonting bra för kroppen.. Det blir en spring tur på fredag igen! :) Det ser vi fram emot.

Nu ser vi fram emot våren och sommarn:










Nu ser vi fram emot fler minnen tillsammans..... :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

men fyfan mickis, den där bilden är inte okej!

2009-03-05 @ 21:17:57
URL: http://sarahmoacecilia.blogg.se/
Postat av: Johanna T

Jag vill åka någonstans i sommar innan jag rycker inn, men har ingen att åka med. Så jag är sugen om du vill :)

2009-03-06 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0