Torsdag..

Åhh yes snart är det helg, IGEN!! Det ska bli så skönt, ska ta det så lugnt i helgen. På fredag ska jag bara ta det lugnt. Sen på lördag så funderar jag på att bara gå och sätta mig på Pitchers och äta lite och dricka gott.. (Någon som vill följa med?)
Sen ska jag sitta med spänning med mobilen i handen på lördag och hoppas att min syster ringer och säger att lilla pricken har kommit ut, så jag kan bli en stolt moster! Haha :)

Den här veckan har gått sjukt fort, tycker jag. Jag fattar inte vart dagarna tar vägen ibland!
Den 19-20 April åker jag och Linda till Rugen (Tyskland) och handlar sjukt mycket sprit och grejer! haha ska bli kul. Någon mer som vill följa med så är det bara att säga till, det är en buss vi ska åka med och kostar 900kr per person. :)
Så följ med ni som vill, men skynda och bestäm er i sånnafall..

Jag var nyss ute på Mio möbler och kolla efter soffbord, men fan jag hittar inget, Måste ju hitta ett innan soffan min kommer. Tv bänken och soffbordet ska ju gärna vara i samma färg haha. Men det finns ju liksom inget som jag vill ha! Ska ta mig en tur till jakobssonsmöbler här någon helg och se om dom har någonting..  HOPPAS!

Usch vad jag snackar goja nu, jag har inte så mycket att skriva.. Förutom att denna vecka bara har rullat förbi. Och skönt är de, för nu går vi snart in i en ny vecka och en vecka närmare att min soffa kommer!! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0