Torsdag

Oj vilket underbart fint väder det har varit nu i 2dagar! Nu är inte våren och sommarn långt borta, Det gillar vi!
Igår var jag på sjukhuset och hälsa på min underbara syster och Mio :) Jag höll i honom för första gången, han är SÅÅÅ söt!
Sen tog jag mig en lång promenad runt stadsparken, skönt som fan var det, rensa tankarn lite...
Vi har sjukt mycket att göra på jobbet nu, vart fan kommer allt ifrån.?!? Idag hade vi 34000 rader att göra när vi kom imorse. Alla höll på att dö?! Så vi har sprungit runt som vilda höns där uppe idag.haha så nu blir det övertiden typ varje dag tills denna månad är slut. Det kommer vara såhär mycket hela mars.. :(
I helgen ska det ju tydligen bli ännu varme, det tycker vi om! Nu vill jag bara att man ska kunna ta fram vårkläderna och bara sitta på en bänk och sola. Tänk va underbart! Sverige är trots allt väldigt fint under våren och sommarn (om det bara är sol)
Tänk när man kan börja sitta ute på en uteservering och bara njuta av en kall cider och se när solen går ner, och den där speciella doften som är ute när vår/sommarn kommer, hur underbar är inte den doften? Åhh det pirrar nästan lite i magen på mig.. Haha
Imorrn är det ju fredag och det tycker vi alla om, eller hur? Vad händer i helgen, det är den stora frågan.. Jag är öppen för förslag så kom med några förslag så kanske jag hänkar :P

Här kommer i alla fall dagens låt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0