Måndag.

okey, allvarligt talat nu får det väll ändå vara slut snöat i detta landför i år! Det snöa hela dagen igår och nu ikväll har det börjat snöa igen! Och inte lite heller utan skit mycket! Vi vill ha vår nu!!!

Idag har man jobbat som vanligt, sjukt tråkigt.. haha har gått i min egna lilla värld som vanligt och tänkt på massa trevliga saker så dagen bara flög förbi :) Men var helt slut när jag kom hem.. Men jag och Sanna ska ju springa Vårruset har vi kommit fram till så nu är det hård träning i 7 veckor! Vi börja idag med 3km, Sanna var jätte duktig för att typ aldrig ha sprungit förut så sprang hon 2km utan att stanna. Det tycker jag är bra gjort!! :)
Vi kommer klara vårat mål! :) Nu kör vi! Jag är sjukt peppad!

Denna vecka blir det bara massa jobb och träning. Kanske att det bli jobb på lördag med.. :) Det tycker vi om, sjukt bra med pengar... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0