Lördag!

Sjukt vad trött man får vara. Fattar inte gick och la mig klockan 11 igår kväll. Men ändå när jag skulle gå upp vid 10 så åkte ögonlocken igen. Snacka om att man är helt slut.. Vad ska man göra åt detta?

Igår var jag ute och käka på Efesos med Linda och Ville, jävlar vad gott det var. Jag har inte varit där sen jag gick ut 5:an! Haha snacka om många år sen! Men allvarligt talat, inte fan är det mysigt där inne. Det är ju skabbigt som fan. Det har ju sett likadant ut i årtionden! Usch tycker dom kan ta och bygga om och frächa upp stället lite!
Nästa gång ska jag ta med dom till min favorit resturang Grekiskakolgrillen! Där är det sjukt gott!

Igår var min bror är en sväng också. Han har jag inte sett på ett x antal veckor. Men vi satt här och prata om allt mellan himel och jord. Det var mysigt! Vi kanska ska åka utomlands tillsammans i höst.. Hoppas det blir av bara. Han är den mest underbara personen som vandrar på denna jord. Han är min andra halva! Han gav mig lite funderingar, som jag inte har insett förut. Jag ska vara jävligt nöjd med mitt liv och jag har dom bästa förutsättnigarna för att göra allt jag vill i mitt liv som han uttryckte det.! Han är bara för bra min kära bror!
Tack för att du finns i mitt liv!


Idag ska jag gå till  min farmor&farfar och städa, ska bli mysigt och träffa dom. Dom är så underbara!
Sen ska jag gå en sväng på stan och sen ge mig ut och springa. Ikväll får vi se vad som händer.. :)

Imorrn är det exakt en vecka kvar tills jag ska bli moster! Lilla pricken kan komma vilken dag som helst alltså! Ska bli såå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0