Fredag.

Vilken dag på jobbet asså! Jag blir galen på människorna som jobbar där! Vilka klappmongon alltså, ursäkta ordvalet, men jag säger bara sanningen!

Kul att man skrev upp sig för att jobbar imorrn, Undra vem jag ska tala håll i huvudet på imorrn. INGEN tyvärr för mina kära arbetskamrater som jag umgås med på jobbet ska inte jobba imorrn. Vilket är skönt för dom! Men inte för mig som är dum i huvudet som ska jobba imorrn. Haha sitter här och har lite ångest. Men man får väll tänka lite på pengarna...
Fick ett sms av Anna-Lena förut hon är i Sälen och har det hur bra som helst. Man blir ju inte lite avundsjuk på henne! Fan måste ta och åka upp till Åre och hälsa på Viktoria eller åka upp till pappa i Dalarna.. Skulle va skönt att komma bort lite.. Men just nu har jag lite för mycket på gång så jag får nog nöja mig med att vara hemma ett tag till.. :)

Nu är vi anmälda till Vår Ruset. Jag och Sanna ska springa, sen ska mina arbetskamrater Anna-Lena och Marie med och deras döttrar fast dom ska gå  :) Så det bli säkert trevligt! Så är det mycket på gång nu alltså.
Mycket träning och mycket fest på helgerna (fast inte denna helg) och solen börjar titta fram lite då och då... Det tycker vi väldigt mycket om!
Nu vill jag bara att det ska bli Maj så det bli varmt på riktigt och jag fyller år!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0