bhahu

Oj vad jag har tankar i huvudet idag, det enda jag gör på jobbet är att gå med mina hörlurar i öronen och lyssna på sjukt bra musik och tänka.. Jag tänker så jag håller på att bli galen! Varför kan man inte bara slå bort tankar och bara låta huvudet vara helt tomt för en kort sekund..? Det skulle vara underbart vissa stunder..!
Idag är det en såndär konstig dag, Jag vet inte vad jag vill med någonting. Allt är bara kaos överallt. Jag orkar inte lyssna på någon. Jag har nyss stängt av mobil och sitter och lyssnar på Absolute love songs - Kanske den bästa skivan som finns! Sjukt fina låtar.

Det var sjukt skönt att vara ute och springa idag, visst det va SJUKT jobbigt då jag sprang i typ 1dm snö! Men det gick sakta med säkert framåt.. Haha Jag skulle ha kunnat sprungit 1mil idag om det hade varit barmark ute. Det är så skönt att bara få springa av sig alla aggritioner och tankar, Det finns inge bättre! Jag vill bara att det ska bli vår nu så jag kan börja springa på riktigt. Jag kan ju tyvärr inte springa på asfalt. Jag får sjukt ont i mina knän då. Så jag får hålla mig till Karlslundspåret...
Det var kanske inte den bästa idén att ge sig ut och springa när man tre skavsår på hälarna, det fick jag sota för nu kan jag säga. Det gör SJUKT ont!!!!



Jag ger upp nu, jag funderar på att förbli celibat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0