--

En männsika som knappt känner mig, "beskriver" mig såhär;

Du vill ha sex i sängen går ut på helgerna o jobbar på vardagarna äger minst ett par converse och mist ett par stövlar och tycker legings är de skönaste snyggplagget som finns.

Du drack mest cider o drinkar på förfestarna när du var yngre nu dricker du hellre vin, du du tycker spetstrosor är snyggt men inte skönt, men du har det iaf..du sover på sidan när du sover och du går alltid o kollar så dörren är låst innan du ska sova



Haha störd är du, fattar inte hur du kan veta allt detta om mig.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Störd ??? :O tack för den.. jag ska faktist bli psykolog när jag blir stor =)

2009-03-13 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0