Tiden går..


Det finns en folktro som man inte kan bortse ifrån när det är Midsommar och det är ju det här med att plocka 7 olika sorters blommor och lägga under huvudkudden och förhoppningsvis så drömmer man om sin blivande man.. Är det någon som har testat det någongång? Det kanske är värt ett försök.. Hihi
Fast jag vet ju redan vem jag vill ha och allt sånt där men frågan är ju om det kommer hända.. Det går ju inte framåt direkt, snarare ett steg bakåt varje gång vi ses.. Konstigt är det, men jag får väll fortsätta drömma, men känner jag dig rätt så förblir detta bara en dröm...

Har varit ute och gått i 1,5h med Sanna idag, väldigt skönt väder har det varit idag. :) Äntligen lite sol, elr vad säger ni?! Det är bäst att passa på att njuta så länge den tittar fram, det är ju inte allt för ofta.

Imorrn ska man ut och springa igen, hoppas jag bara har en såndär bra dag som jag hade igår när jag var ute och sprang då kunde jag seriöst ha sprungit 1mil om det hade varit så.. Men imorrn då jävlar :P hehe..

På måndag ska man bli lite kvinnlig igen, då ska jag och Anna-lena göra våra naglar lite sommar fina =) Kommer inte kunna knäppa byxorna men jag får väll be någon om hjälp om det skulle bli allt för hopplöst... haha =)

Har tagit ledigt på torsdag så nu är det bara morgondagen kvar, sen är man lite långledig! Ska bli jävligt skönt. Funderar på att åka upp till pappa i Dalarna och hälsa på.. Men det är SÅÅ drygt att åka tåg i 5tim.! Så får se hur jag gör..


Montenegro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0