Sparken.

Jaha då har man fått sparken, kul?! Jag som trivdes som fisken i vattnet. Vad händer nu liksom.? Jag som hade så många planer, skulle jobba ett ex antal år och sen ge mig ut i stora vida världen och resa omkring.. Men nu kan man väll skriva sig de i himlen.. Alla säger att det kommer ordna sig, men vad händer om det inte gör de? Får flytta hem till mamma igen, och hur kul är de då? 21år gammal och bott hemifrån sen man var 16år kul att behöva bo under samma tak som mamma och bror min igen. Nej tack, jag får helt enkelt skaffa mig en inneboende, någon som är villig att flytta in?! haha :)

Nu ska jag tanka min Mp3 med massa damp musik och ge mig ut och springa en mil! Är så arg/ledsen så behöver rensa tankarna lite..

Jaha på lördag kommer mina arbetskamrater hit. :) Ska bli trevligt hoppas bara att det blir lite bättre väder så man blir lite peppad! =)



På personalfesten. Men sånna blir det inga fler nu. :(


Hos Ebru.


Hos Anneli.


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: ninis

lilla gumman! Det kommer lösa sig ska du se, om inte annat så gör nått av allt annat du vill göra. sälj dina saker och res!

2009-06-08 @ 19:24:01
URL: http://ahmennina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0