Skit glad!

Haha oj vad hände igår, mina besökar sköt i höjden.. Väntar ni på att jag ska skriva nåt?!
Idag är jag världens lyckligaste!! Jag åkte in på Netonet idag och köpte mig ett nytt hemmabiosystem!
Grymt ljud om man jämför med mitt andra, haha jag som älskar musik förstår inte hur jag har kunnat haft  så jävla dåligt ljud innan! Haha du spelas det i alla fall musik på högsta volym :D :D :D
Jag ska visa er någon dag hur fint de är i mitt vardagsrum nu! :)


Jag har lovat er bilder från i lördags men jag har tyvärr inte lagt upp dom än på datorn, så ni får vänta ett tag till..
Men det var en helt underbar kväll. Mycket trevligt folk och fint väder. Allt vara bara hela toppen!
Fick massa fina presenter också, tack snälla!!!
Fick vin, ölspelet (Sarah tycker väll att jag dricker för dåligt haha), armband och örhängen och massa fina blommor!
TACK ännu en gång för att ni alla kom och jag hoppas verkligen att ni tyckte det var trevligt?!

Jaha i helgen händer det inte så mycket, ska inventera både fredag och lördag, tur bara att man jobbar dag. För på lördag blir det att sätta sig någonstans och titta på Sverige matchen! Jag ska cykla till jobbet i helgen haha för det går ingen buss på lördagen så det är bara att trappa för glatta livet! Önska mig lycka till, haha nejdå men det ska nog gå bra.
Men nästa helg då blir det att slå klackarn i taket, det brukar bli så när gamlingarna är i farten. Då är det utgång  med arbetskamraterna igen! :D haha det brukar bli rätt kul så det hoppas jag att det blir denna gång också, då ska vi vara här hemma hos mig.. Haha :) Det blir trevligt!





Haha jag dör!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha jag med!

2009-06-04 @ 16:19:26
Postat av: lovisa

BILDER MICKIS GE OSS BILDER

2009-06-04 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0