mat,sol,mat,minigolf.

Oj vilken underbar dag jag har haft, det har nästan känts som om jag har haft semester idag. Jag åkte till jobbet imorse till 6 åkte hem 4timmar senare. För att vi inte har någonting att göra. =) Jag klagar inte, jag åkte upp på stan och handla lite sakerl Hörde av mig till bror min och fråga om vi skulle äta lunch någonstans. Visst han var uppe på stan på 10min, vi gick till Slottet och käka buffé, riktigt gott var det,även fast man inte fick i sig så mycket för att det var så SJUKT varmt. Så där satt vi inte så länge, utan vi gick hem till mamma och sola och bara tog det lugnt. Sen efter tag kom Tommy och gjorde oss sällskap. Sen tänkte vi åka och bada men ingen orka ta sig ut till bilen så vi vart kvar. Sen kom Skog efter ett tag också och gjorde oss sällskap. Där låg vi 4 grisar i solen och dunka bra musik. Kändes som om man var utomlands nästan =) Sen åkte vi till Biltema för att Tommy skulle ha massa saker till sin bil och jag tänkte köpa mig en fläkt men jag avstod då den inte var så stabil haha :P Sen åkte vi till Pitchers och käka igen kolla på tennisen och bara lata oss igen, sen drog vi och spela minigolf och jag kom näst sist. =( Men vad fan, jag spela mot 3 killar som har vinnarskallar allihoppa, men jag har sagt att jag ska ha revans.=) Ja nu vet ni ityp exakt hur min dag har sett ut. Jag har haft riktigt trevligt kan jag säga!

Imorrn är jag tydligen ledig, eller kl: 13.00 ska jag tydligen befinna mig på Proffice kontoret för att gå på nåt möte, det kommer tydligen 2st företag som ska presentera sig och erbjuda jobb tror jag.. Men vi får väll se vad det är för någonting..

Nu är det snart U21 em final, kan bli en riktigt bra match tror jag =)

Hejsvejs.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0