Lördag.

Jaha då var det lördag och skit väder, elr det regnar inte än i alla fall så det är ju ett plus i kanten! :)  Ikväll vankas det utgång med Ebru, Anna-Lena, Marie och Anneli det ska bli mycket trevligt! =) Här ska det bjudas på ostbricka och lite annat smått och gott.

Igår vart det en väldigt lugn kväll, Först var jag och handla med mamma på Maxi och helt seriöst jag åker fan aldrig mer och handlar en fredag eftermiddag, HELA ÖREBROS BEFOLKNING ÄR OCH HANDLAR DÅ?!!!!
Sen bar det hem och plocka upp allt, sen dog jag i soffan i typ 1tim, hade så fruktansvärt ont i ryggen men med en Ipren gick det över. Sen ringde min bror och sa att jag skulle komma hem till mamma och käka mat, så det var bara att sätta på sig kläder och börja vandra i det underbara vädret. Och väll där hemma var alla mina syskon + Mio och min mamma vi käka lite och prata lite skit. Mycket trevlig kväll! :) Love!

Förlåt Martin att jag inte och kom och kolla på matchen igår men det var sånt jävla pissväder. Jag kommer en annan gång! =) Haha



Min Mamma <3


Världens bästa människa! <3


Och min underbara syster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0