Glad Midsommar!

 
Jag tror seriöst att detta har gått lite till överstyr nu. Vilken normal människa ställer klockan en fredag när man är ledig och dessutom är det Midsommar! Klockan 10.00 imorse stod jag på löpbandet på gymmet och sprang som en idiot och sen träna jag magen lite också, vilken idiot tänker ni, eller hur? Men vet ni att det kanske var det skönaste jag gjort på länge. Sen efter det så drog jag till Karlslund och sprang 3km, det gick rätt bra fast jag var totalt slut i benen efter att ha sprungit på löpbandet jag sprang 3km på 16min =)
Nu är jag helt slut men vetni att nu kan jag äta alla godheter utan attt få dåligt samvete. =) Jag ska hoppa in i duschen sen ska jag faktiskt göra en midsommartårta! Jag ska vissa er en bild på den sen, kommer bli ett mästerverk!

Nu vill jag önska alla er där ute som läser min blogg en TREVLIG MIDSOMMAR!
Ta det lugnt ikväll och ta hand om varandra!




Midsommar i Göteborg 2008 =)


Glöm aldrig Janne! Haha


Fina Sanna <3


Vi hade en väldigt trevlig midsommar i Göteborg förra året..




Vet ni att nästa vecka kommer medelhavsvärmen! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade fan as mysigt förra året baby!!! synd att du inte är här nu. puss

2009-06-19 @ 16:08:43
URL: http://ahmennina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0