Gårdagen

Oj det är så mycket att berätta om gårdagen så jag vet knappt vart jag ska börja...
Men Sarah kom hirt
vid 17-tiden vi tog ett glas vin sen åkte vi ut till Sarah mamma och käka lite och umgicks med Sarahs syster och några kompisar till henne, mycket trevligt måste jag säga. Sen drog vi vidare ut till Vintrosa där Linda och Ville var, det var någon kompis till dom som hade fest. Men när vi kom dit så kände vi att det inte riktigt var våran grej det där, dom hade hållt igång från kl:13. Så om jag säger såhär dom var klappkanon många av dom!! Haha men det var trevligt det med en stund tills vi fick för att vi skulle in till stan igen.Så in till stan kom vi och hem till mamma gick vi jag och Sarah utanför porten hos mamma hitta på Skoog, haha han var helt vilsen och viste inte vart han skulle så jag bjöd upp honom till mamma. Så nu var det alltså bara jag,Sarah och Skoog som var hemma hos mamma. Vi satt på hennes altan och spela ölspelet och snacka. Sen kom 3st till Marta, Erik och Johan vi satt där och hade allmönt trevligt och skratta sjukt mycket om själva situationen att min brorsvänner sitter med mig hans lilla syster och Pontus är inte ens där!! Haha Sen helt plötsligt står mamma och hennes kompisar i dörren så in med dom också, och det vart sjukt trevligt! Mycket skratt,vin,ost,jordgubbar,annans och prat. Det var en mycket trevlig midsommar i alla fall.. Lite svårt att förklara exakt ur kvällen såg ut. Men den avslutades med efterfest hemma hos mig där det vart lite mer ost och kex! Haha



Allt folk sitter i partytältet.


En av dessa var totalt klappkanon, gissa vem?!



.






Ja fler bilder har jag tyvärr inte från denna dag, glömde bort att ta kort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0