ÅHHHHH

Åhh vad knäpp jag blir på mitt jobb!!! Dagen imorrn är redan stressig som den är men inte nog med det så ska man gå 8-17 imorrn, kul?!?!  Är hemma typ 17.40 då är det bara hem och slänga i sig nåt att äta, sen är det bara att dra iväg till Garphyttan på något sätt för att vara där till 19.00 och  ÄNTLIGEN få spela fotboll igen!! =)

Morgondagen blir inte rolig om man säger så.. Men det får gå!!

Äntligen är ju sommarn är igen!! Mindre kul att man jobbar HELA sommarn medans alla andra har semester! =( Jag kommer ha skit tråkigt på jobbet ju.. Men men det får gå det med, det är bara att ladda MP3 spelaren med bra musik och gå.....

Sitter och kollar på Serbien-Sverige, Sverige äger ju matchen redan efter 15min!! Kungar är ni!

Sen ska vi skriva historia jag och några tjejer, vi ska bli det första tjejlaget som ställer upp i beckacupen.se. Det är alltså enbart Herrlag som är med och vi kommer möta div:1 lag typ men det ska bara bli kul. Lite smällar får man ta =) Sen kanske vi får med oss några killar också i laget så vi har lite backup.. :P  Haha men jävlar vad kul det ska bli!! =)


LÄNGTAR INTE EFTER MORGONDAGEN DIREKT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0