Paus.

Som sagt så tar jag härmed en liten paus från livet. Jag känner att jag behöver tänka på mig själv en stund och bara få vara lite ifred. Nu ett tag har det varit väldigt mycket som kommit över mig. Det ena slaget efter det andra har jag fått i ansiktet. Så jag känner att jag behöver få vara med mig själv en stund. Min högsta önskan skulle vara att ha semester just nu i detta tillfälle och bara få åka upp till Dalarna och sitta på en sten vid vattnet och glo. Det vore det bästa just nu skulle jag tro. Jag är en väldigt dela person just nu. Den ena halvan av mig vill bara dra och aldrig mer komma tillbaka hit till denna stad och den andra halvan av mig vill vara kvar här och känna trygghet. Men som sagt jag är väldigt splittrad just nu. Jag ska helt enkelt rannsaka mig själv,min telefonbok,min tankar, ja helt enkelt allt som har med livet att göra. Men en sak är väldigt svår det är att en sak tynger ner min axlar extra mycket just nu, och jag vet attt denna människa inte orkar träffa mig just nu eller rättare sagt inte vill träffa mig för jag har sagt min sista menning. Jag vill bara få mina tankar ur huvudet. Fan jag kan inte ens förklara hur jag känner! Bara en jävligt stor klump i magen som måste bort nu!! Jag vill ha hem min bror nu, han är den enda som förstår mig till 110%! Han är saknad! :'(
Jag skulle vilja ta första bästa plan till ett annat land och bara va.

Är det okey att fly från livet ibland och bara få vara med sig själv?
Någon som vill rymma med mig över en helg?
Är det okey att inte svara när ens kompisar ringer elr smsar för att man vill vara för sig själv?
Ni får inte bli arga på mig för att jag vill vara för mig själv.



Jag fick tillbaka mitt jobb i fredags =) Det är i alla fall något positivt som händer just nu. Det betyder att jag kan börja spara till min utbildning och till två av mina drömresor Israel (för att få se lite av mina rötter.)
och transibiriska järnvägen (en sjukt stor upplevelse), det enda problemet är bara att få med sig någon som vill åka dit..



En av Europas finaste storstad. Budapest!


 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Israel är ett fantastiskt land så ÅK!



Stor kram!

2009-07-13 @ 12:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0