Mina vänner..

Mina 3 bästa vänner! Dessa människor är dom som betyder mest för mig! <3

Sarah: En tjej jag träffa i slutet av 9:an men umgicks mest med henne genom andra personer. Sen en dag lite senare på gymnasiet så vart vi hur bra kompisar som helst. Och det är jag oerhört glad för idag. Hon är en av dom som vet typ allt om mig och verklilgen ger mig råd och tips om hur jag ska göra med saker och ting. Hon finns liksom alltid där med öppna armar och sin ärlighet. Jag är oerhört tacksam för att hon finns i mitt liv <3 Nu väntas en utomlandsresa där vi ska ha så sjukt kul ihop!

Linda: Denna människa är nog en av dom bästa som vandrar på denna jord. Hon har ett hjärta stort som en ballong och vill alltid att alla ska må bra och finns alltid där om man behöver prata. Hon har idag världens underbarste familj, vilket gör att vi inte ses så ofta, men det ska det bli ändring på! =) Jag är evigt tacksam för att ha dig i mitt liv ska du veta! Jag tänker på dig varje dag och våra sjuka minnen tillsammans. Montenergo är en resa jag aldrig kommer glömma.

Sanna: Denna lilla tjej har jag känt i säkert 12år. Hon och jag är barndomsvänner. Frågan är hur vi lärde känna varandra? Genom Emma BW kanske? Kommer allvarligt inte ihåg. haha Men du är en helt underbar människa. Du är den som alltid funnits vid min sida så länge jag kan minnas. Kommer du ihåg Monteverest? Haha det är ett minne för livet! Du är guld värd och tack för att du finns i mitt liv. <3

Sen har vi alla andra underbar vänner som också finns vid min sida.

Lollo, Viktoria, Marta, Nina, Johanna, Ida, Fredrik, Martin, Robban, Sanna.

Jag läste nyss i en tidning att man ska ta vara på allt som betyder mycket för en och jag har kommit på att jag har typ allt jag vill ha i mitt liv just nu.. Jag är frisk, jag har fast jobb, jag bor i en underbar lägenhet, jag har en underbar familj, jag har flera underbara vänner runt mig, jag har allt jag vill ha helt enkelt! =)

Jag trivs med tillvaron för tillfället! =)










Kommentarer
Postat av: sanna

aww. lilla gumman. love u!

2009-07-12 @ 18:27:47
Postat av: nina

söööötis

2009-07-12 @ 19:56:22
Postat av: Sarah

Åh, vad glad jag blir vännen! Right back at youuu <3

2009-07-12 @ 22:09:02
URL: http://sarahmoacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0