Överallt =)

Idag har jag nog varit överallt på jobbet. Det börja med att ingen visste vad jag skulle göra så i 40min stod jag bara och snacka med Johanna och nån mer. Tills Peter kom och sa att jag skulle följa med honom till Karamellkungens gamla lager så han skjusa dit mig snäll som han är. Så där satt jag i 3tim och putsa godislådor, rätt skönt jobb faktiskt fast jävligt tråkigt om man inte har någon rolig att prata med. Men som tur var hade jag Julia så vi satt där och garva åt gubben som var där.. Haha
Sen fick jag åka med någon kille tillbaka till "stora" lagret igen och bygga några jävla hyllor inte för kul, men där var jag inte så länge för sen kom Peter och hämta mig igen och sa att jag skulle upp och hjälpa hans tjej och skära upp godislådor, och där var jag kanske i 40min sen var vi typ klara. Då var det bara att ringa till Mårten och fråga vad jag skulle göra nu, då fick jag komma upp på Wella där jag hör hemma =) Såm idag är man många erfarenheter rikare! Det tackar vi för! Rätt kul att få testa på något nytt!



Här tvättar vi rent dessa plastlådor som står i våra affärer! Haha
 
Sen hade jag Linda cykel som jag skulle lämna efter jobbet så jag cykla till Mosås och lämna cykeln och klia mig i huvudet och undra hur fan jag skulle komma hem så jag skicka iväg ett sms till Robban och fråga om han hade tid att hämta mig i Mosås och snäll som denna människa är så kom han och hämta mig. Vi bor ju typ grannar också så vi drog hem till honom och laga mat. Han har ju tjatat ett ex antal gånger på att han ska bjuda mig på hans pastagratäng så idag fick han göra det. Och jag säger nog det att det var nog den godaste pastagratäng jag har ätit plus att jag fick matlåda!! =) Är han inte världens bästa?! Sen tok somna jag i hans soffa en stund.. ::p Haha skönt var det i alla fall..
Tack för en trevlig dag!



Snälla Robban! =)

Jag måste kolla upp min höft på riktigt nu alltså den är verkligen inte riktigt som den ska, har varit ute och sprungit intervaller en stund nu på kvällen och jävlar vad ont jag har, kan knappt gå! :'(
Jag som har fotbollsträning imorrn, vi får se hur det går..

I natt fick min systers bästakompis/barndomskompis barn en underbar liten flicka! Vi hälsar denna lilla krabbat välkommen till världen! =) GRATTIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0