Till Sipan.


En dag i vintras  kom en ny frisk fläkt in på jobbet helt bortkommen från Stockholm till Örebro.. Varför? Vem vill sätta sin fot i Örebro om man är ifrån Stockholm liksom... Haha Men in kom han och var väldigt trevlig måste man ju få lov att säga.
Han flytta in på sitt lilla kontor med sin laptop i högsta hugg, tog tronen från den gamle räven som vi hoppas aldrig mer kommer tillbaka! (knäpp som han var..)
Han gick mest runt och kolla läget i början och gav ett intryck av att vara en COOL kille och det syntes direkt att han/dom var från Stockholm han försökte vara lite social med alla TJEJER som jobbar hos oss och alla tyckte att han var jätte trevlig.. Men så en dag så försvann han precis som Miad med telefonen fast tryckt mot örat 24/7! Det är de ända han gör idag, han springer på möten, pratar i telefon och kollar in min blogg på arbetstid, de tycker jag är sjukt bra jobbat Sipan! Haha

Men alla vi vet ju att han är en glad snubbe som är nykär och gillar antagligen livet lite FÖR mycket just nu! Han har snart semester och åker på lyxresa med tjejen sin. Jag hoppas han har mer hjärna är vissa andra män i denna värld, så jag hoppas han tar hand om sin lilla pärla han hittat och ger henne all sin kärlek! =)
Han vill inte flytta till Örebro, konstigt eller hur? Nä jag förstår honom till 110%! Denna stad är lite läskig alla känner alla och alla har tagit på alla. Mys eller hur?! Tror jag tar väskan och flyr stan på engång!!
Jaha vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om denna lilla man som intog tronen på Wella endast 25år gammal. Du sa för ett tag sen att vi på Wella skulle göra någonting utanför DHL´s 4 väggar när allt hade lugnat ner sig lite, så länge fick vi varsin bulle. När kommer denna fest äga rum det är den STORA frågan?! Haha då kommer du få se sånt som du kommer skratta åt resten av livet... Haha

Jag troratt  du kommer att komma långt här i livet! =)


Men vi undrar fortfarande när alla förändringar ska ske uppe på Wella, vart är våra nya packbord och allt som skulle göras om.?!
 

Jag våga inte låna en bild från hans facebook så jag tänkte att han kunde sitta och lyssna på dessa tre låtar medans han läser mitt lilla blogg inlägg istället.. =)








Är det godkänt?

Kommentarer
Postat av: Sipan

haha det där var mer än godkänt, fyfan vad bra den var Mickis. Du kan ju vara roligare än vad man har trott ;) haha skojar lite med dig. NU FÅR DU HA EN SÅN JÄVLA BRA SEMESTER, och ta det lugnt där borta!

2009-07-22 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0