Tårtan..



Som jag gjorde till Midsommar har jag ju glömt att visa er. En tårta du gör på 15min och som bara är SÅ GOD!.
Jag hitta receptet i tidningen Buffé som man får från Ica men jag gjorde om receptet lite..

Recept:

2st
Marängbottnar
4dl Grädde
250g hallon
1L
jordgubbar
1/2
burk nutella

Sen är det bara att smeta på hur du vill ha det..

Jag hade marängbotten,nutella,hallongrädde,marängbotten, nuttela och hallongrädde och jordgubbar på toppen!

Så iväg och sätt igång och bjud era nära och kära, jag lovar att den äts upp fortare än ni tror! =) 










Kommentarer
Postat av: Carl Jakobsson

Meeeeen åååååh! elak att ha en tårta i bloggen haha, jag avlider. Jävla diabetes ;(

2009-07-09 @ 22:21:44
Postat av: ..

jaaa du ska få bjuda på sån, när får man se ett nytt inlägg nu då :P

2009-07-12 @ 15:16:03
Postat av: Mickis

Klart jag ska bjuda dig på tårta, bara du säger vem du är..? :P

2009-07-12 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0