Semester..


De var ju tur att man kunde göra Spian lite glad när han läste mitt inlägg om honom, det va kul. =)

Igår gick jag på semester, SÅ skönt kan jag lova!! Så nu är jag ledig i 3 HELA veckor! Vi börjar med att dra till Kreta jag och sarah, lever livet och blir bruna. Kul ska vi ha! Sen avslutar vi min semester med att dra till Göteborg allla tjejer, väldigt trevligt ska de bli! Sen får vi se vad som händer.. Ska vila upp mig den saken är jävligt klar!
Jag tror att jag och Martin tog semester rätt vecka i alla fall. Tycker synd om alla som ska jobba på måndag det har redan nästan kommit in 40000rader!! Dom har lagt in en kampanj på Sebastian som inte skulle komma fören i Augusti egentligen tror jag.. Så ni lär få slita arslet av er!! :P

Haha hade sjukaste drömmen inatt, jag tänker inte berätta för den är helt sjuk! Haha Kan bara säga att jag drömde om min chef Martin. Haha =)

Nä nu ska det packas klart inför imorrn och upp på stan och fixa de sista.


På en filt vid en sjö vid en skog. Det var en väldigt mysig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0