Regn,Regn,Regn...

Kan det regna mer nu? Det har helt allvarligt regnat konstant hela dagen! Kul att det först verkligen var 30grader varmt ute i nästan 3 veckor och nu är det 11grader och spö regn och svin kallt. Vad har hänt med klimatet? Det är det största frågan?
Vora barn kommer nog aldrig få se snö och snart kommer vi inte ha 4årstider heller.. Lite skrämmande är det, när man var liten hade vi ju flera meter snö, och nu ska man bara va glad om det kommer några flingor alls.

Jag har typ ingen fantasi idag jag är helt slut och har sån värk i min höft så jag gråter typ... :(

Men kan starkt rekommendera den nya Marabou Sommar! Den var skit go verkligen! Så gå och köp den nu!!! Haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0