Höft,ryggen..

Jaha nu har jag varit hos sjukgymnasten 3gånger denna vecka.. Inte allt för kul när jag var där första gången, han var väldigt bekymmrad om jag säger så... :/
Jag är typ instabil lägst ner vid svanken, mina nedre ryggkotor rör inte på sig alls. Så tillslut när kotorna inte rör på sig så får man en fruktansvärd värk. Jo tack det kan jag LOVA er.!! SÅ GLÖM INTE ATT TRÄNA RYGGEN! Denna värk att spridit sig till höften så jag knappt kan gå vissa dagar..
Fast jag förstår inte att det kan vara min orsak till varför jag har så ont. Jag har ju i prencip tränat hela mitt liv. På fotbollen sprang man ju och hade fysträning men det verkar inte ha räckt. Så nu är det bara att göra alla dessa övningar jag har fått av honom och kämpa på så lovade han mig att det skulle bli bättre.. =) En gång i timman ska jag göra 4 olika övningar...
Sen skulle jag ta det lugnt med springandet eller jag får springa tills det gör ont i höften med jag testa ju här om dagen och det räckte med att jag sprang hemifrån mig till mamma de kanske är 500m och det gjorde sjukt ont! Så det blir nog att vila ett tag skulle jag tro. Men ska ge mig ut och försöka springa en bit i dag... Det återstår att se hur det går..?!
Nähe ska väll ge mig iväg för mitt sista besök hos sjukgymnasten så han får känna och klämma igen! =(

Jag undrar hur det känns att ha en rygg som inte värker, 4år sen detta börja så nu har det blivit en del av mig att ha ont..



Kommentarer
Postat av: Sarah

Kram vännen! Hoppas det blir bättre.

2009-07-17 @ 11:28:55
URL: http://sarahmoacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0