går och går.

Totalt slut i kropp och själ.  Det tar fan på krafterna och tanka igenom sitt liv och sig själv. Har varit ute och gått och sprungit i prencip hela dagen, förutom när jag var förbi mamma och hälsa på Mio och Sandra men där stanna jag inte så länge då dom såg direkt på mig att det var något som inte stod rätt till så jag gick ganska snabbt därifrån då jag inte orkar prata och när jag gjorde mina naglar de är dom ända gångerna jag suttit still annars har jag bara gått eller sprungit..
Denna dag har nog varit en av dom bästa i mitt liv, det kanske låter jävligt konstigt men så är det. Jag har kommit fram till mycket.

Det kanske låter som jag mår piss dåligt,men så är det absolut inte. Utan ibland får jag bara sånahär dagar i mitt liv då det är dags att stanna upp och tänka ett steg längre. Och det gör jag nu pga att det har varit så mycket nu som bara kommit över mig. Jag har inte riktigt bearbetat saker och ting som hänt i mitt liv..

 

Ska sluta festa och satsa stenhårt på fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0