Döden

Nu ska jag säga er ensjukt viktig sak. Jag vill att alla ni som läser det här ska ta vara på alla ni har nära. Jag höll på att mista mitt ex som nu är min bästa vän inatt. Han skulle åka hem från Norrland igår. Jag ringer honom vid 4 och kollar så allt är okey, nej då har han glidit av vägen men inget hade hänt. Allt hade gått bra, han vänta på bergningsbilen som skulle dra upp honom. Och upp kom han och börja köra igen. Sen vid Gävle så får han sladd 3 gånger i rad och den tredje gången så kunde han inte styra upp bilen utan åker över på fel körfält och rakt in i ett träd! De kunde ha gått JÄVLIGT illa om man säger så. Som tur va så slog passagerar sidan in i trädet så han klarade sig utan ett enda blåmärke men ont i ryggen och nacken. Men hade han haft någon med sig i bilen så han den personen antagligen dött...Hans nya bil är bara att skrota finns ingenting kvar av den. Han fick åka ambulans in till akuten i Gävla där dom gjorde en grundlig undersökning på honom. Som tur va, var allt okey!

Jag vill med detta inlägg säga att ditt liv kan ändras lika fort som du blinkar. Jag vill att alla tar sig en tankeställare och ger den/dom man bryr sig lite extra om en klapp på axlen eller en kram. När du minst anar det, de är då det händer och något rycks ifrån dig som du aldrig mer kommer kunna få tillbaka. Så ta hand om alla som står dig nära!
Detta har gjort att jag har fått mig en rejäl tankeställare! Sluta gräv ner i små saker. Se på livet som något unikt och ta vara på de åren du har kvar att leva, de kan ta slut imorrn......

Jag är evigt tacksam att ingen mer allvarligare hände med dig. Du är en av några som betyder väldigt mycket för mig och jag kommer aldrig att släppa dig.. Du är en underbar människa på alla sätt och vis. Jag önskar dig all lycka i framtiden och jag vill vara en del i din framtid som en nära vän och jag hopppas att jag får de..?!

Ta vara på varje minut som du lever på denna jord!




Kommentarer
Postat av: nina

oj jävlarrrrrrrrrrrr. vilken tur att allt gick bra! vad hemskt. stackare. kramochpussss

2009-01-07 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0